liten sjukling

Idag har jag varit på vårdcentralen med en kokhet, icke-ätande, tjurig och allmänt hängig Roxanna och denna gång blev diagnosen hudinfektion i form av utslag, öroninflammation på höger öra och en släng av influensa.

Jag säger då det, kan inte alla sjukdomar hoppa från en bro och dö? Jag är hyfsat trött på att Roxanna är sjuk. Men nu hoppas jag att det går över.

Vi fick en antibiotika-salva att smörja på hudutslagen resterande skulle vi inte göra någonting åt för att det är bra att ge det en chans att fixa sig själva.

Hon har legat i soffan hela dagen idag och kollat på film, tingeling vilket inte är speciellt ovanligt.

Men nu ska jag ta hand om min lilla sjukling så hörs vi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback