Torsdag!

ART - mötet gick riktigt bra,  vilket är väldigt positivt nästa gång är det rollspel som gäller! Ska komma på någon  situation att spela upp bara.

Sedan så ringde en väninna och frågade om jag kunde  hjälpa henne med hennes son då hon är på kurs hela dagen i örebro och sonen hade blivit sjuk på skolan så jag har idag  uppvaktat honom med det han vill ha så just nu sitter jag i soffan och kollar på jönsonligan och stjärnkuppen! :)

Jag har även lagat mat, spaghetti och köttfärssås det blev  riktigt gott! :D

Nu hoppas jag att nästkommande 23-24 timmar går fort! Den här veckan har faktiskt  gått riktigt segt! Men det är väl  så att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge?

Helgen ska jag tillbringa tillsammans med Niclas & Roxanna, kan nog inte bli bättre alltså! :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback