Roxanna, mamma älskar dig! <3



Det finns så mycket jag vill säga men det går inte att beskriva med ord.

En sak är hur mycket jag älskar Roxanna. Det går verkligen inte att beskriva med ord jag försöker och försöker och det känns som ordet älskar inte räcker till, finns det något ord som är starkare än ordet älskar? Vi hade en övning idag på Communicare och en av frågorna var "Vad värderar du högst i ditt liv?" mitt svar blev kort men det säger så mycket ni kan nog lista ut vad jag svarade men jag säger det iallafall det blev -Roxanna.

Hon får mig glad för småsaker, tillexempel när hon kommer fram och lägger huvudet på sne och ler med hela ansiktet, när hon kommer fram och ger ens världens bamsekram eller när hon kommer fram och tar en i handen och man ska följa med eller varför inte när hon kommer fram och ska pussas med vidöppen mun.

Jag älskar inte allt hon gör, men jag älskar det mesta.

Att vara småbarnsförälder är inte en dans på rosor som många kan tro, utan det är hårt arbete från morgon till kväll. Men det är väldigt givande och det är värt varenda liten sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback