Kapten RÖD avklarat och europe står på ...

Kapten RÖD avklarat och europe står på scen. Jag väntar på "the final countdown" :) sen ska jag gå tillbaka till tältet och imorgon när jag vaknar ska jag ringa min älskade veronica eller ja när jag har fått lite batteri i min telefon för den dör när som helst. :(. Imorgon väntar jobb 13-21 sen fetaste sovmorgonen på det! Börjar inte först 19.30 på fredag. Nice som fan! Men jag saknar mina prinsessor :( sitter och myser med marcus och karro i gräset vid stora ip :) förresten kapten RÖD har skrivit på mina byxor haha. Men jag ramlade förut och det blev gräsfläckar på dom :p jag säger godnatt nu ifall telefonen dör :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback