4 januari 2010

Godmorgon, jag och Roxanna tog sovmorgon idag så vi gick inte upp först halv nio när minimoster väckte oss "MAHLIN DET ÄR DAGS ATT VAKNA NU!", "ja,ja,ja"

Igår så såg vi på Nära & Kära samt Fine Things, den sistnämnda var den bästa enligt mig.

Nu är klockan tre på natten till den 5 januari men jag har haft en halvjobbig kväll pga utav att Roxanna har varit extremt hård i magen vi har varit nära att åka in ett par gånger till USÖ men tillslut så kom allt det dumma bajset ut och Roxanna ligger nu i sängen för att somna, hoppas verkligen på att hon gör det för imorgon ska vi göra ordning det sista i det gamla huset, flyttstädning JIPPI! *not

Idag så har vi promenerat ner på stan med mostrarna Madde & Carolinè samt gudmor Isabelle för att kolla om det fanns några jeansleggins på letex men vi fann dom inte :/.

Så vi gick till ICA och handlade middagsmat sen gick vi vidare till Nordiska och där fick Roxanna en boll utav Madde och Carro fick ett målarstafli med vattenfärger till och jag köpte badsalt och pennor så jag kan fylla i Roxannas två översta framtänder som hon har fått nu i hennes babyalbum.

Efter Nordiska tog vi en sväng in på apoteket för att köpa alvedon till mormor som ligger förkyld och morfar danne som har tandvärk.

Senare på kvällen så bakade Madde kladdkaka och Martin, roxannas morbrors tjej kom. Så vi spelade yatzy, jag madde, martin, isabelle och amanda.

  1. Isabelle 197 poäng
  2. Madde 191 poäng
  3. Martin & Amanda 159 poäng
  4. Jag (Mahlin) 129 poäng
Gick bra som ni ser, hahah!

Nej nu sover min prinsessa så jag ska nog också göra mig färdig för natten och invänta morgondagen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback