Roxanna Persson

Roxanna Persson <3

 

jag kommer ihåg den dagen jag såg dig första gången, dock var det genom en dataskärm men redan från den stunden har jag älskat dig över allt annat på hela denna jord.

graviditeten var full utav oändlig längtan, längtan efter att få hålla dig i min famn
att få visa alla runtomkring det underbaraste jag har.

den dagen du kom till världen, inget kan beskriva den lycka du hade med dig och delade med dig utav
jag kommer ihåg hur rädd jag var när din extra morfar fick ta med dig för att du hade fostervatten i lungorna
jag trodde att du skulle försvinna ifrån mig, hade du gjort det så vet jag inte vad jag hade gjort.

Jag var inte tiptopp efter förlossningen, men det var du som fick mig att kämpa.

 

Jag älskar dig obeskrivligt! <3


Kommentarer
Postat av: Madelene

Man vart glad bara genom att se bilderna du tog med dig hem på henne. Hon gör en otroligt glad :D

2010-04-07 @ 09:42:26
URL: http://madelenesolving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback