engergi? - jatack

jag är trött, helt slut i kroppen var har all engergi tagit vägen?

Det har varit mycket nu på senaste tiden, men trots alla små "tjafs" vi har haft, trots allting som har hänt trots att jag har gråtit mig till sömns vissa nätter för att jag bara inte orkar mer så försöker jag. Jag försöker få alla pusselbitar att falla på plats, men jag lyckas inte det känns som några pusselbitar har försvunnit.

Pusselbiten som beskriver kommunikation
Pusselbiten som beskriver planering
Pusselbiten som beskriver ansvarstagande

vart har dessa tagit vägen?

Jag kämpar för våran skull för att vi ska få våran "lilla familj" att fungera, för att vår dotter ska få det bästa utav det bästa.

Men är hoppet och viljan starkt nog så kommer vi lyckas att lösa det här på bästa möjliga sätt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback