091007

Idag var det en ny dag och jag vaknade upp med feber för andra dagen i rad, inte speciellt roligt men så är livet. Roxanna vaknade halv sju imorse så det var bara att kliva upp med glatt humör och börja med morgonrutinerna gosa, byta blöja, leka lite och servera frukost runt sju tiden då moster Carolinè går upp så de brukar äta frukost tillsammans.

Sedan var det dags för lite gnäll, gnäll och åter gnäll men inte skulle hon sova utan vara hos sin mamma så vid kvart i tolv eller något sådant somnade hon och vaknade vid 2, kvart över två någon gång.

Idag så var jag tvungen att gå ut en sväng för att jag skulle hämta Carolinè på fritids eftersom mamma skulle på ett möte och hade inte tid att hämta så jag och Roxanna åkte med ner till Netto och gick därifrån till Carros fritids sedan så gjorde vi en liten syster+Roxanna dag så vi gick faktiskt till Bellas och köpte oss en pommestallrik och satte oss och mumsade i oss, Carolinè fick en glass också som Roxanna nästan åt upp helt själv, det var ju gott.

Sedan när vi kom hem var det mat, falukorv och makaroner men Roxanna hann att somna innan.

Thom, Jennifer och Jessica kom förbi en sväng också, det var trevligt sedan så hämtade mamma Catharina dom för att Thom skulle ha med sig en dator med tillhörande skärm, tangentbord och mus hem.

Sen när de åkte hem så var det dags för pyjamas och sängen för Roxanna och hon somnade för ungefär en timme sedan.

Just det, jag funderar på att lägga ner min "personliga" blogg och bara skriva på den här bloggen men det är ännu bara tankar. :)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jessica e :D

Hon sov ju 2 timmar ungefär ;) från 12 till 2 ;)

2009-10-07 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback