Roxanna

Jag har inte skrivit på ungefär två veckor nu och det känns väl lite sådär men det har ju för det mesta varit fint väder ute och så kräver Roxanna betydligt mer tid då hon är vaken mycket mer.

Roxanna blev 8 månader här för någon vecka sedan och gud det känns som det var igår jag kom hem ifrån BB, tiden har gått så fruktansvärt fort.

Roxanna har sedan tidigare kunnat sitta själv men det här med att resa sig från liggläge till sittandes har det varit lite svårare med men för fem dagar sen så kom mamma in i rummet där Roxanna skulle sova men hon sov inte utan hon satt upp i sängen och lekte.

Inte nog med överraskningar från Roxannas sida utan dagen efter så upprepades samma sak men den här gången satt hon inte utan hon stod upp.

Sedan var vi på möte angående kontaktfamilj då Roxannas pappa inte intresserar sig speciellt och då fann vi en lära gå vagn så jag ställde henne vid den och hon började att gå ;o.

Jag är så stolt över min lilla stora bebis. :]


Här pratar Roxanna eller hon mer eller mindre skäller :]



Här sätter sig Roxanna helt själv :] <3

Ni får ursäkta att filmen är vriden men jag vet inte hur man fixar det ;pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback