Barnkläder

Jag har en väldig förkärlek till Mumin och har haft det sedan jag var en liten tösabit, jag kan inte rå för det jag bara älskar mumin!

När jag var mindre så hade jag i princip allting man kan ha med mumin, jag hade alla muminavsnitt/filmer. Jag kunde slå mina syskon om de satt och kollade på typ pokèmon och det var mumin på någon annan kanal för jag skulle se mumin till varje pris och häromdagen var jag på en sida där de säljer barnkläder till bra priser iob-butiken.se och där fann jag muminkläder till dess like men jag fick hindra min kärlek för mumin lite grann och hålla mig till ett par shorts åt Roxanna, men jag hittade faktiskt billiga strumpor på rean också fem kronor paret så jag slog på stort och beställde tio par det fanns endast kvar i färgen rosa och det var one size vilket passar mig alldels utmärkt.



Det blev de vita med snorkfröken på! :]

Nå, är det någon som vet vart man kan hitta något snyggt linne till dessa shorts eller hon kan ju faktiskt använda de tillsammans med en vit kortärmad body. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback