Knasigt..

Jag har under en längre tid lyssnat på Tommy/Baso's musik, jag fastnade vid en låt som heter rattfull, jag fastnade främst för budskapet som låten har. Och utav någon anledning så försvann den låten och var borta i något år sen ville jag bara lyssna på den så jag letade överallt (den fanns inte ens på youtube) efter den, men utan att lyckas men tillslut så hittade jag artisten bakom låten på frizon om jag inte minns fel, jag fick hans msnadress och efter lite tjat så letade han igenom sina skivor och jag fick låten igen.



Idag så pratar vi nästan dagligen om allt och ingenting i princip. Vi har barn i nästan samma åldrar. Osv. osv. Och på fredag ska vi åka och lämna en valp till honom, det känns lite knasigt när man tänker på det faktiskt.

Det kanske är ett bevis på att allting inte blir som man tänker sig?

Kommentarer
Postat av: Baso

Det kommer sluta med att du blir kär i mig, helt klart!

2011-03-09 @ 07:47:58
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback