Då var det dags igen!

Usch, tar det aldrig slut?

Nu har Roxanna fått feber igen! Igår kväll så började hon skaka som jag vet inte vad, hon skakade säkert i 30-40 minuter. Hon hade fått venotline typ 2-3timmar innan hon började skaka, så jag vet inte om det kan vara det som gjorde att hon skakade men då borde hon ha gjort det tidigare tycker jag för vi höjde dosen i fredags istället för 1gång om dagen fick hon 2 gånger om dagen morgon och kväll tillsammans med sin allergimedecin Aerius som hon får på morgonen endast.

Och idag har hon varit jätte gnällig och nu på kvällen när vi skulle natta så gav jag henne en puss i pannan och kände att hon var varm och ja vad rätt jag hade 38.3 jag blir tokig på det här hon har inte varit helt frisk sen i början utav januari. :(

Kommentarer
Postat av: Madelene

Stackar sessan kan hon inte bara få vara frisk

2010-05-04 @ 12:32:10
Postat av: Mahlin

Det tycker jag också :/

2010-05-04 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback