100510

Idag var det meningen att vi skulle åka till öronläkaren och audionomen men dom ringde vid nio tiden imorse och berättade att audionomen vi skulle träffa sitter fast i tyskland och kommer inte hem pga askan så de skulle skicka ut en ny tid, jag hoppas på att den tiden kommer snart!

Sen gick vi till familjecentralen med Madde och Englis, gud så stor hon har blivit. Vi lekte där till klockan var typ tjugo över elva sen gick vi ner till vårdcentralen för att lillasyster var där för att hon har fått astmaanfall mer eller mindre hela helgen och det gick väl inte så jätte bra för att hon har typ ingen kraft i lungorna och blåste bara 0,5 på en skala av 10 men efter medecin så blåste hon iaf 2,0.

Jag älskar dig Caroliné, jag älskar dig lika mycket som jag älskar Roxanna du är som mitt eget barn. Jag tycker det är tråkigt att vi har har så lite tid tillsammans bara du och jag men det får vi ändra på så fort du blir frisk! Snart dags för en biotur tycker jag! <3

Sen har jag och Roxanna varit ute och lekt på gården, vi blåste såpbubblor vilket Roxanna tycker är mycket roande och blir arg så fort ingen vill blåsa åt henne eller att såpbubblevattnet är slut. Positivt är att hon har lärt sig att blåsa bubblor själv sen så skakar hon på handen så att det kommer bubblor iallafall.

Sen nu på kvällen blev jag extremt sugen på choklad så jag frågade om min lilla tröttis fick vara hemma medans jag tog en cykeltur ner till ICA och Caroliné frågade mig om hon fick byta blöja, sätta på pyjamas och söva för att det var så längesen hon fick byta blöja och det fick hon göra, det gick jätte bra! Men med sovandet gick det inte lika bra, mormor fick ta över men när jag kom hem efter att ha handlat choklad, cola och varit och rökt med Veronica så sova Roxanna.

Tänkte dela med mig utav en otroligt härlig bild på Roxanna som avslut på detta inlägg. (:

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback