100509

isklhfiuewkgjshjaopaxvgbicuejlsdkakdrfoecfrbdsnfocköxwnasm ursäkta men jag var faktiskt bara tvungen.

Den här helgen har varit underbar massa mys med Veronica och Josefine.

Eftersom Veronica och Josefine sov här hela helgen så har det varit tre småflickor som var i lektagen HELA tiden och munnarna gick i ett så lite trött i huvudet är man men det är det värt för dom är så otroligt mysiga dom där tre små liven.

Sen blev mammaträffen i varberg inställd, tycker att det är lite tråkigt men ALLA kan få förhinder. (:

Hoppas på en unga föräldraträff någonstans här i Örebro Län, hade varit roligt att träffa andra unga föräldrar och deras små liv härifrån trakterna.

Imorgon ska jag och Matias med Roxanna till audionomen och öronläkaren för att mäta hennes hörsel tror att det är typ femte eller sjätte gången, men det är första gången vi ska träffa öronläkaren.

Sen hoppas jag på att få provsvaren på blodprovet gällande kattallergi imorgon eller på tisdag, jag hoppas dock att det är negativt för jag älskar katter men är det kattallergi så är det bara att gilla läget för Roxannas hälsa går först. Sen får vi se om vi får åka in till Örebro igen den här veckan för att hämta en självinhalator med ventoline till lilla hjärtat så att hon kan sova på nätterna.

Justja, någon som är sugen på att fixa en ny design till min blogg? (; Helst gratis då min ekonomi inte är den allra bästa för tillfället men det kan ju diskuteras.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback