100508

 

min älskade dotter <3

 

Ja, idag började dagen också tidigt. Roxanna vaknade halv sju utav en hostattack.

Nästan alla ligger och sover, vi som är vakna är mamma, pajen, moster madde, jag och Roxanna.

 

Just nu springer Roxanna omkring med en mer, sitter och leker lite och väntar på att mamma ska slå igång barnprogram på tv:n tror jag.

 

Igår kväll så blev det massa prat med Veronica, men vi gör det vi är bäst på? PRATA (: <3

Ikväll blir det mys med Veronica och Josefine, jag och Roxanna ska sova där. Det blir att spela spel, äta godis och dricka cola samt prata en massa? (:

 

Jag uppdaterar nog senare om det händer något intressant.

 

Take Care!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback