100505

Idag började dagen tidigt Roxanna har sovit till och från hela natten sen klev väl hon upp strax före mig, jag gick upp vid 06.15 sen har det varit fullfart nästintill hela dagen.

Vid halv tio tiden slockande Roxanna i mitt knä när vi satt och kollade på tv efter en stund gick vi in och la oss i mormors säng och jag somnade också sen vaknade inte vi först halv ett. Efter det så var det fullfart fram till för en timme sen ungefär då hon somnade igen.

Idag har vi varit på familjecentralen och lekt lite, hon ramlade och slog sig två gånger. En gång var det vid rutcherkanan eller ja plattformen innan själva banan för jag sa åt henne att akta så hon inte ramlade för hon stod precis vid kanten då satte hon sig men det var ingen plattform där utan hon trillade ner för trappan. Den andra gången snubblade hon och började gråta :(

Ja jag har väl inte så mycket mer att säga vid tillfället.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback