Jävla skitsnack ;@

Tror ni att jag blir svagare utav skitsnack? Där tror ni HELT fel, jag blir däremot starkare eftersom jag vet att detta skitsnack inte är sant.

Jag är så jävla trött på allt som rör denna dam som jag tror har startat det. Du sa att det respekterade att jag inte ville att du skulle hålla på och prata osv. gällande Roxanna och jag gjorde klart för dig att om det kommer fram att du har gjort det så skulle inte jag vara glad och det är jag inte nu!

Jag är så arg så det finns inte, Roxanna är nästa vecka 17månader man snackar inte om ett såpass litet barn. Roxanna har det alldels utmärkt tillsammans med mig och Matias, jag älskar henne mest utav allt som finns på denna jord det finns INGENTING som skulle kunna ersätta kärleken jag känner till henne.

Och som jag också sa till dig så skulle jag kunna ge mitt hjärta till henne om hennes slutade att fungera så att hon fick leva istället för mig, hon har hela sitt liv framför sig, visserligen har jag en stor del utav mitt liv kvar men jag ser hellre att personerna som jag älskar finns i liv än att jag gör det.

Jag skiter i vilket, ni kan träffas hur mycket ni vill sålänge inte Roxanna är i närheten, jag hade faktiskt funderingar på att låta er träffas tillsammans med Roxanna en kortare stund men efter detta så kan jag ju lova att den funderingen inte finns längre! Jag tål inte att det pratas om mig och min dotter där saker som sägs inte är sanna.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Mahlin jag älskar dig och Roxanna massor. <33333

2010-03-26 @ 14:40:38
URL: http://madelenesolving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback