BLÄ!

Hahhahahahahhaha, ASKERSUND säger jag bara!

Jag har tröttnat rejält på vissa personer här i Askersund nu, jag tror att några vet vilka dom är och nej jag tänker inte nämna någon vid namn.

Jag är så trött på vissa saker som jag tycker är självklara men inte är lika självklara för vissa människor.

Ja, jag är allmänt trött på livet för tillfället, men det är inte mycket att göra åt?

Idag när jag vaknade frös jag såinihelvete så jag låg kvar i sängen och vaknade halv tio igen efter uppvaket vid sjutiden. Senare på förmiddagen mådde jag bättre så jag och Madde bestämde oss för att dra ner till familjecentralen med barna, vilket vi gjorde. :)

Sen har det väl inte hänt speciellt mycket idag, just nu ligger jag på vardagsrumsgolvet och Matias tatuerar sig, en döskalle ska det bli när det hela är klart sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback