31 mars

Ja, idag är det sista dagen i marsmånad, imorgon är det 1april eller ja nu för att klockan är faktiskt över tolv.

Idag har det inte hänt så mycket, men lite har det hänt.

Roxanna var på dagis idag för första gången på VÄLDIGT länge. Hon ville att hennes pappa skulle vara med henne men han låg och sov och jag fick inte liv i honom. Hon sa "Pappa fölla med" "Pappa" "fölla med" så jävla söt! <3

Det gick bra att lämna, förvånadssvärt bra faktiskt. Hon sken upp som en sol och ropade "JA" när vi gick innanför grinden till dagis, men hon tvekade lite när hon skulle gå in men väl inne så ville hon springa till sina kompisar och leka med ytterskorna på, men det gick inte mamma med på.

Det kom fram en liten tjej och sa "Roxanna får inte leka med oss" "Nehe, varför inte?" "Hajar farliga" dom lekte hajar och hajarna var farliga så Roxanna kunde inte leka med dom, men Roxanna hittade ett parkeringshus och började leka med sen fick jag gå och det var inte det minsta gnäll när jag gick :).

Sen så har jag köpt ett par gummistövlar till henne idag det blev ett par rosa med blommor på från PIPPI 249kr men det var värt vartenda öre, hellre ett par bra gummistövlar än 192047921570561par skita och blöta strumpor.

Sen efter det var vi på familjecentralen, först jag, madde, matias, engla och roxanna senare kom michaela, gudrun och peter! Det var faktiskt riktigt trevligt en stund eller ja rättare sagt nästan ända tillslutet. :)

mys på dagen!

Madeléne, syster
; Du får inte tro annat än att jag älskar dig, för det gör jag och kommer ALLTID att göra. Så mycket du har hjälpt mig med Roxanna, jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för all den hjälp jag har fått. Du glänser verkligen i din roll som moster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback