Marieberg

Ja, nu är jag  hemkommen från Mariebergsresan och hemma hos min lilla prinsessa.

Vi gick flera vändor inne på Marieberg, jag hittade en skitsnygg collagetröja på cubus för 199kr och en inne på gina tricot för 199kr, de ska inhandlas!

Sen var vi en sväng inne på HM och självklart så hittade jag grejer till Roxanna på sommarean. Det blev fem par barbapappa strumpor, en tshirt med askungen och ett par mjukisbyxor, alltihop för endast 179,50kr! :D

Sen åkte vi till johan och bytte bil sen in till stan för att käka på BK's, det tog 100år att få maten för det var någon ny som jobbade som inte kunde med fritösen så det pep jätte mycket hahah! Och inne på BK's så kladdar Johan ner sig, funderar på om Johan kanske behöver en haklapp haha!

Efter maten åkte vi ut till Viktor i Vivalla och hälsade på en sväng efter det ut till Johan igen så att han kunde byta tröja sen ut till Fjugesta där vi handlade tvättservetter på ICA haha!

Sen hem till sessan igen!

Roxanna, din mamma älskar dig mest utav precis ALLTING! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback