Helgen

Fredag: Dagen började vid sju när Madde kom och väckte mig, sen blev det att ta det lungt ett tag innan jag ringde Johan och frågade om han skulle in till Örebro någonting så vi kom till marieberg en sväng. Han skulle inte det men han körde iallafall. Väl på Marieberg så gick vi in på cubus där de hade halva reapriset och gina tricot osv. men jag hade inte råd att löpa något eller jo jag köpte en tunika på JC för 99,50kr. Sen så köpte vi present till Veronica och så åt vi på McDonalds.

Kvällen var väldigt rolig, det var fest hos Veronica o folket drog inte förrän klockan var halv tre på natten. Sen gick det åt 3 LITER vin ;oo

Tack alla för en lyckad kväll bortsett från en liten grej. :)

Lördag: Dagen började kl. 9, som vanligt när man sover hos Veronica. Vid elva ungefär så gick jag ner med Patriks sprit och Marcus tröja som de glömde dagen innan och jag fick en halv gin and tonic utav Jens, så jävla gott är det! När jag hade gått upp så åkte vi ner till systembolaget för att ladda upp för ännu en helkväll. Efter det så gick jag och Veronica ner till utställningen för att kolla alla fina bilar, det var en hel del jag har kort i mobilen men jag har inte orkat lägga in de än. Sen så åkte jag kran med Veronicas lillasyster 50 meter rakt upp i luften, det vajade lite där uppe men rädd det var jag inte :). Efter det så tog jag och Veronica en sväng på området, jag hittade en Guns 'n Roses tjocktröja till Roxanna för 200kr men den fanns inte i hennes nuvarande storlek och det fanns endast en kvar i storlek typ 104/110 men det fick gå för det är jätte svårt att hitta sådana tröjor till BRA priser och eftersom hon har lyssnat på de och verkligen avgudar det bandet så fick det bli den. Sen så drog jag och Veronica snöre till "barnen" men det kom upp två partymaskar som blinkar i takt till musik så fick det bli till oss istället.

Och vi åt på Skepp & Hoj i hamnen, det stället rekommenderas verkligen! God mat till bra pris! Jag köpte bakpotatis med skagenröra 70kr inkl. dricka, Veronica tog thaimat, kycklingspett med sötsursås 69kr inkl. dricka.

Sen drog vi oss vidare till lägenheten eftersom det började regna så vi satt på balkongen och ljummade lite med bra musik sen kom Calle & co upp och Malin och Thomas hade sönder min partymask.

Senare på kvällen blev det Anneli på "förfest" sen ner på stan och jävlar så dåligt som det var när vi drog ut så dålig har crusingen aldrig varit. Den drog inte igång förrän runt typ 23. Visst det var bilar ute osv. men det spelades typ inget från bilarna och det var allmänt tråkigt. Träffade lite trevligt folk o så åkte vi en sväng med Kimmy och Martin, det tog en hel jävla timme att ta sig från shell till shell ;ooo.

Vi gick hem vid typ ett, halv två och då gick vi och la oss. Det var lite komiskt för vi blev inte fulla förrän vi kom hem hahahah!

Söndag: Idag vaknade inte jag förrän kvart i elva, det var skönt att få sova lite men Veronica väckte mig lite tidigt, hahah! Jag hade ju en bra dröm ju men ändå så var den rätt konstig. Jag och Veronica bakade tårta osv för hennes släkt skulle komma på kalas.

Idag kom även min älskade Carro hem <3333 på henne!

Jag har precis varit iväg till konsum med Isabelle för att inhandla cigaretter och chips för vi tänkte kolla film ikväll. :)

Det var väl min helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback