Ny bloggdesign & 2010

Som ni säkert redan vet har jag varit ganska så inaktiv på bloggen men det har hänt mycket i mitt liv, jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Jag börjar med skolbyte. Vår lärare vi hade på praktiska var helt jävla dum i huvudet typ som vår förra lärare men denna lärare höll inte sin tystanadsplikt utan gick runt till vänner och bekanta och berättade om våra betyg, omdömen och frånvaro, vilket vi ansåg var ett stort problem. Vi försökte att lösa det men det gick åt pipsvängen hahah! Så vi hade tur att Virginska skolan hade platser över och välkommnade oss till deras skola efter vi berättat om våra jävla lärare. Så nu på torsdag den 7 januari så börjar vi i klass HVÖV08 på Virginska skolan.

Jag tyckte att det var jobbigt att lämna praktiska då man kommit nära en hel del folk och det  är jobbigt att behöva lämna alla vänner, men vi har sagt att vi fortfarande ska hålla kontakten vilket jag hoppas innerligt på att vi gör. Ni är bäst!

Sedan så ska jag berätta om att jag har legat bra sjuk ett tag, läkarna trodde att jag hade en hjärntumör, vilket sedan visades att jag inte hade sen ville de utreda för eplepsi fast innan jag hann komma dit tog jag ut min p-stav vilket hade givit mig en del biverkningar som var jobbiga att leva med typ som ständig huvudvärk/migrän, illamående & febertoppar vilket gjorde att jag var helt borta vissa stunder.

Sen så har jag flyttat vilket har sin förklaring till varför jag inte suttit vid internet också, den är att vi inte har haft internet. Jag hoppas att ni har förstående med allt detta och jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga.

Sen ska jag vara riktigt ärlig och säga att jag inte var nöjd med utseendet på min blogg tidigare men jag har nu fått hjälp med min design utav en tjej som finns på ung mamma klubben via lunarstorm. :) Jag är väldigt tacksam för detta. :)

Men som sagt nu är det 2010 och det nya året firades in med skålar och jubel tillsammans med vänner. :)

Nyårslöften har jag inte lagt några men jag har som mål detta år att
  • Gå ner i vikt
  • Spara ut mina naglar
  • Ha lite mer MAHLIN tid. (vilket jag kommer att få då Roxanna är beviljad kontaktfamilj)
  • Börja lite smått med mina grejer typ som att skriva om esport, intervjua svenska rappare i syfte med att hjälpa dom en bit på traven via frizon.info
  • Umgås mer med mina vänner speciellt Kajsa.
  • Köpa en systemkamera
  • Ta mer tid till Roxanna tillexempel att vara ute och leka med henne mer, just nu är det mest innelek.
Just för tillfället har jag nog inte så mycket mer att berätta.

På återseende imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback