3 januari 2010

Idag var det äntligen en vanlig söndag!

Idag så har jag och Roxanna faktiskt inte gjort speciellt mycket mer än att väntat på en pappa som inte har dykt upp men det har ju sina förklaringar dels att han inte hade planerat besöket speciellt bra för igår visste han inte ens hur han skulle ta sig hit.

Sen så har vi spelat ps2, ratatouille (stavning?) sen så har vi promenerat till konsum och tillbaka, vi köpte en film, tandkräm, godis och cola tillsammans med moster Madde och gudmor Isabelle.

Nu så ska jag försöka söva om damen sen så ska jag, isabelle och madde ha filmkväll.

Filmerna är:
  • Nära & Kära
  • Hus i helvete
  • Fine Things
  • Notting Hill
Sen får vi se hur många filmer vi hinner se innan vi somnar :)

Btw det är bara 9 dagar kvar tills jag fyller 20 :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Grattis i förskott :D

2010-01-03 @ 20:36:24
URL: http://bloodsdroppen.blogg.se/
Postat av: Jessica :D

Grattis i förskott då <3 :)

jag kmr imorgon och hämtar cykeln :D<3

2010-01-03 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback