25januari 2010

Ja, då har ännu en vecka gått utav livet.

Förra veckan så var det första dagen på praktiken, vilket kan beskrivas som roligt och virrigt.

Min handledare var helt jävla underbar, Emelie, Maria och resten på Floristen Mia tack för en helt fantastik första dag. Jag fick snitta blommor, putsa fönster och prata med en homosexuell i några timmar, sedan så städade jag och Emelie på kontoret/fikarummet/arbetsrummet. (:

Sen så har jag en liten busfia hemma hon har fått för sig att vi inte ska byta bajsblöjor utan hon springer och gömmer sig på alla  möjliga ställen, idag var det under vardagsrums bordet. Sedan så har busfian 2tänder nere och 4tänder uppe i munnen nu, det har gått fort sen hon fick sin första tand.

Sen vill jag passa på att tacka Isabelle och framför allt Kajsa för en underbar fredag.

Jag vet att båda har det jobbigt och jag vill att ni båda ska veta att så länge jag andas kommer jag att kämpa för att ni ska ha det så bra som möjligt. Ni betyder verkligen allt för mig flickor. Det är eran och Roxannas förtjänst att jag mår så pass bra som jag gör idag och att jag är så stark som jag är idag. Jag älskar er!

Nej, nu väntar badet och ett samtal till min värmländska kompis Andreas! =D

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag älskar dig <3

2010-02-18 @ 22:46:57
URL: http://kajsalannestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback