13 januari 2010

Dagen började klockan 6 när klockan ringde för att jag skulle väcka min mor som skulle iväg till sin buss som gick 07.05 men jag orkade inte gå ner så jag ringde ner och väckte henne sen så somnade jag om. Klockan fem i sju så ringde mamma och sa att det var dags att gå upp eftersom jag skulle gå med Caroliné och Roxanna till dagis samt skola.

Jag har fortfarande feber så jag sket i praktiken och var hemma istället, Caroliné var färdig snabbare än vanligt idag för att hon ville inte promenera till skolan eftersom det är svinkallt ute och hoppades på att vår styvfar skulle köra henne men han hade inte den tiden eftersom han skulle iväg till sin skola så hon blev sur och fick snällt promenera med mig,isabelle och Roxanna.

Tanken var att vi skulle lämna Roxanna på dagis först och lämna Caroliné efter det då henne skola ligger påvägen ner till isabelle dit vi skulle och hämta pengar till cigaretter men Caroliné vägrade att gå själv den sista biten så vi fick lämna henne först så att hon inte skulle komma försent efter det så gick vi till dagis.

Väl på dagis så ville inte Roxanna att vi skulle lämna henne men efter 3 veckors jullov så tyckte jag att hon kunde vara på dagis.

Sen promenerade vi ner till isabelle och där blev vi kvar till eftermiddagen, vi spelade monopol med jennifer och isabelle vann med över 200 000kr

Sen kom moster madde till askersund, vi mötte henne på systembolaget där jag var och inhandlade lite dricka till tjejkvällen som är nästa vecka ;p. Efter det gick vi till letex, madde hittade ett par jeansleggins och en tshirt/klänning till roxanna för 20kr ;D. Sen blev det pizza, mums för magen ;D.

Efter det så var det dags att hämta på fritids/dagis.

Nu på kvällen har vi inte gjort speciellt mycket typ ätit pasta och pastasås, glott på morden i midsomer, badat och sövt en jätte grinig Roxanna. Jag tror att hon håller på att få sin femte tand. :p

Nej, nu ska jag sova. Skola imorgon som börjar med idrott och fortsätter sedan med matematik och skoldagen avslutas med småföretagande A kl. 14.00.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback