Saknad!

Det finns vissa människor som alltid, alltid kommer att ha en speciell plats i både med och motgångar och Marcus Wassholm är en sån person som ALLTID kommer att ha den där platsen.

En gång i tiden eller ja snarare innan jag blev gravid typ 07/08 där någongång var nog vår vänskap på topp.

Jag kommer ihåg första gången jag träffade honom, det var på ett LAN närmare bestämt Rendezvous i Skövde, han var där som skribent för Netcrash och jag var där som skribent för CS.nu det var någongång under 2006/2007 och jag tyckte att han var SKIT snygg, haha. Vi pratade inte speciellt första gången utan det var senare vi började prata och vi blev bättre och bättre kompisar.

Jag kommer ihåg alla tokiga kvällar (a), speciellt den natten när han körde åt Tobbe/Zoid och jag åkte med. Flera timmar i bilen och hey there delilah, det är det minnet som är bäst med dig. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord när inte fyllekajorna var med, då det bara var musikbyten som gällde och tjat om bilbältena. haha!

Jag saknar att kunna prata med dig, jag tycker att det är jobbigt att du inte hör av dig längre.

Marcus, jag är inte arg/ledsen/besviken på dig för att du inte kom på Roxannas dop, men jag hade tyckt att det var roligt om du kunde komma.

Kan det inte bli som förut? Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback