Barnledig!

I helgen var det första hela helgen jag var barnledig sen jag fick lilla Roxanna, det har varit extremt jobbigt men jag vänjer mig. Det har faktiskt varit skönt att bara kunna ro om mig själv, men det är så mycket jag vill göra så många jag vill träffa så i helgen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Eller jag var ute på stan med systeryster Madde och Isabelle en sväng igår :), det var mysigt! =D

Igår/idag hjälpte jag mamma med lille James som hon skulle varit barnvakt åt fast han ville inte lämna mig (a), så han fick vara med mig, vi tog en långis ner till 7eleven så vi gick typ 6-7km, det var riktigt skönt!

Idag så kommer min sötnos hem, känns som jag typ kommer att krama ihjäl henne när hon kommer ikväll.

Tintin Vanja Roxanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback