3 april 2010

Tintin Vanja Roxanna Persson <3

 

Ja, idag var det påskafton och ett helt år sedan Roxanna lärde sig att sitta utan stöd.

Dagen började klockan 06.00 imorse men Roxanna och jag låg och mös i sängen fram till klockan var halv tio ungefär, jätte mysigt!

Sedan vid 10tiden så kom moster med påskägg till Roxanna hon fick två "luddiga" hårspännen med några glitterspröt i sedan så fick hon ett litet påskägg med lite godis i utav mig och matias.

Matias skulle ha kommit hem vid nio, halv tio imorse men runt 11 så fick jag ringa hem till hans flickvän för att se om han var vaken men han hade inte vaknat så dom fick väcka honom och han kom hem efter en timme, det tog inte hans obligatoriska 2timmar från zinkgruvan som det brukar ta, men normalt sett så tar det bara 20minuter att åka därifrån.

Jag hjälpte mamma med påskmaten och vi åt strax efter två sen var det tårta osv.

Roxanna fick tunikan hon har på bilden utav jens mamma i påskpresent sedan så fick hon ett par leggins med fjärliar på och en t-shirt med ett strass hello kitty tryck. :)

Nu är Matias på elmia, mamma är på klubben och dansar med några kompisar och jag ligger i sängen för jag har precis lagt Roxanna i sin säng men hon somnade nästan omedelbart! :)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Mosters älskling :) Älskar dig och Roxanna <33

2010-04-07 @ 09:35:48
URL: http://madelenesolving.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vikken söötis! :D

2010-04-20 @ 22:04:35
URL: http://backsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback