100425

Nu har det vart några eländiga dagar igen med feber, hosta, snorigt, gnäll & näsblod. :(

Tar det ALDRIG slut? Det var inte längesen Roxanna blev frisk ifrån sin mega förkylning (?) som varade i ca. 3månader. Och så kommer det nytt IGEN!

Imorgon blir det vårdcentralen för en ordentlig undersökning utav den lilla damen för i helgen har hon blödit näsblod, haft pendlande feber, hostat som jag vet inte vad, gnällt, snorat, snorat och åter snorat sen nu har hon fått ont i halsen.

Idag har hennes feber bara stigit och stigit så när jag tog febern på henne runt 17-tiden så stängde jag av termometern vid 39.6 för att jag fick panik och började gråta. Jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt när min lilla prinsessa är sjuk. 

Så jag ringde till pappa Matias och bad honom komma hem och det gjorde han kort därefter.

Jag älskar Roxanna mest utav allting på denna jord och jag ska kämpa för henne vilka konsekvenser det än medför. Om hon skulle försvinna ifrån mig så vet jag inte vad jag skulle ta mig till. :(

Kommentarer
Postat av: kajsa

:( <33

2010-04-26 @ 00:41:11
Postat av: Madelene

Min lilla prinsessa får inte vara sjuk mera... Roxanna ska veta att moster älskar henne jätte jätte jätte mycket <3

2010-04-26 @ 10:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback