Sorry!

Hej igen, det var ett tag sedan jag skrev här och det vet jag men det har varit en väldigt känsloladdad period i mitt liv plus att jag inte har haft någon dator på lite drygt en månad.

Jag har haft en väldig huvuvdvärk som läkarna har trott varit en hjärntumör, hjärnblöding eller liknande men röntgen visade ingenting så det var tydligen rätt bra i mitt huvud men nu äter jag tabletter för huvudvärken samt för illamående som kommer utav huvudvärken fram tills vi vet vad det är för någonting som spökar.

Det kan lika gärna vara "psykisk" stress som det kunde ha varit en hjärntumör.

Men nog om mig och nu till mitt lilla underverk.

Roxanna är idag 11 månader, det är inte klokt vad tiden går fort det känns som det var igår jag gick och bar runt på henne för att hon skulle vara tyst (3månaders kolik), nu är hon så stor att hon knappt får plats att ligga i famnen.

Min lilla tös har lärt sig att ställa sig upp utan stöd och hon tar några steg framåt men det är fortfarande väldigt osäkert.

Sedan så har jag varit på yttliggare stödfamiljsmöten och det är nästan helt klart att Roxanna får en stödfamilj, det känns skönt för som det är just nu så har jag ganska mycket med skolan osv.

Det är bättre att jag är en pigg mamma än en zombiemamma.

Jag ska försöka att bli bättre på att blogga men det beror somsagt på skolan & hur mycket jag får sova på nätterna.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, men iaf ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback