Roxanna kan gå - film!

Idag åkte jag till skolan men vi hade kompledigt tydligen, bra att man får veta sådant fast man är hemma för att ens barn ska till läkaren. Men iaf så gjorde jag och Isabelle varsin färgcirkel sen åkte vi hem efter lunch.

När jag kom hem satte jag mig på golvet med Roxanna och tänkte att jag ställer henne på golvet och ser om hon går själv och det gjorde hon. :)

Få inte en chock, jag har inte gått ner alla kilona efter graviditeten (Får ju inte börja träna först hon är 1år för barnmorskan)



Mormor filmar och jag ser ut som jag vet inte vad ;p

(Vet inte hur man vrider filmen åt rätt håll så det får vara tills jag kommer på det)

Kommentarer
Postat av: saaaaaaannnnaaa

ååå va kul :D va dukti hon ä :)

2009-10-05 @ 23:04:00
URL: http://rockabillysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback