091009

Fredag, jippi.

Dagen började faktiskt med att jag försov mig ;/ vaknade inte först tio i sju eller något skulle egentligen till skolan och varit på min svenska lektion som är min enda lektion på fredagar men det hanns inte med plus att Roxanna har varit febrig inatt och inte sovit speciellt bra. :(

Eftersom jag försov mig och Roxanna mådde bättre fram mot förmiddagen så åkte vi in med Roxannas mormor & extra morfar till Örebro och handlade mat sen gick vi en sväng på marieberg och kikade runt lite grann.

Vi var inne på BR för att jag skulle få lite inspiration till Roxannas 1års present men jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa hon blir 1år om 26 dagar. Kläder känns lite långtradigt och det får hon fast hon inte fyller år eller att det är jul så det känns lite sådär att köpa, hon har det mesta i leksaksväg (som hon stimuleras att lära sig utav) + lite till. Så det står helt still i min hjärna :/.

Morfar bjöd på lunch inne på Paco's idag, riktigt gott. Jag, Danne och mamma delade på en pizza och Roxanna fick pannkakor med kolasås på och mjukglass till.

Sen var vi inne på game och tittade för att Danne funderar på att köpa Rockband till sitt playstation vi hittade ett set med trummor och hela kitet för 899kr, billigt tycker jag. Men valet står mellan det och en videokamera som kan ta stillbilder på 5mpx för 999kr. "HOPPAS PÅ ROCKBAND" ;D

Ja det finns väl inte så mycket mer att säga om dagen, snart så ska jag kolla på idol sen blir det film, I hate valtines day. Resumè kommer att dyka upp!

Just det jag såg den nyaste bring it on filmen i förrgår och den får 4/5 utav mig den slutade väldigt snabbt med tanke på handligen. Ska skriva en resume så fort jag får tiden ;p.

Jag tänkte uppdatera med lite bilder på Roxanna, men det fungerar inte att lägga in bilder i datorn från min mobil, jag vet inte varför men det kommer så snart det fungerar, ni får nöja er med lite gamla bilder.


Min lilla tjej blir stor så snabbt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback