Svar på kommentarer

Jag måste bara få skryta lite innan jag svarar på era kommentarer. Jag fick MVG på nedanstående uppsats, och MVG i Svenska A. :] Stolt :*

Kela
: Min förlossning satte inte igång spontant men hade jag inte blivit igång satt hade den nog kommit igång ganska snart ändå, för jag hade lite värkar men inte tillräckligt starka. Min förlossning tog runt 30-35 timmar sammanlagt. Riktigt långdraget, jag hade nog föredragit en spontan förlossning.

Kajsa: Du ska veta att jag älskar dig mega massor, och jag är glad att du finns utan dig hade jag nog inte varit lika stark som jag är idag, du ger mig styrka. Jag är stolt över dig också allt du klarar av, jag förstår inte :o. <3

Kommentarer
Postat av: Kela

Congratz till betyget :) Och vad tråkigt att den tog så lång tid, så länge hade jag nog inte överlevt xD

2009-03-28 @ 14:34:04
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback