vårdcentralen

Idag har vi varit på vårdcentralen för 9102470850358215703958gången känns det som, de inne på lab behövde inte ens ha Roxannas personnummer när vi kom in så många gånger har vi varit där.

Idag så sa läkaren som vi träffade senast också att det kan mycket möjligen var så att mitt lilla hjärta är allergisk mot katter så vi fick ta blodprov 3ggr idag och provsvaren kommer i mitten av nästa vecka.

Är det inte kattallergi skulle vi bli remitterade till barnkliniken för en utredning och den ska grunda sig i varför hon har varit sjuk såpass länge som hon har varit det är 4månader nu och det är inte normalt!

Sen ska vi få en självinhalator med ventoline så hon får ner ventolinet ordentligt i lungorna, den får vi förhoppningsvis hämta i mitten av nästa vecka. Sen ska hon ta sin allergimedecin Aerius på morgonen och flytande venotline på kvällen, så att hon inte spyr upp ventolinet.

Roxannas pappa var här på en snabb visit också, får vi se när han har tid att träffa henne igen. Jag vet inte varför men jag får alltid en olustig känsla så fort han är i närheten. :(

Nog för mig just nu för jag ska umgås med veronica, roxanna, caroliné och josefine (:.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback