Busfia

Den här söndagen har varit full av bus från vår lilla Roxanna.

Roxanna vaknade 07.15 imorse, jag försökte lägga henne i sängen för att hon skulle somna om men det gick inte så jag tog ner henne till mellanvåningen där hyssen började!

Hyss nummer;

1. Försökte att välta spisen, vilket hon nästan lyckades med!
2. Bet mig i fingret så att det blev ordentliga märken
3. Ha ut hundvattnet
4. Hällde coca-cola i min dator
5. Hade sönder en tulpan
6. Hade sönder tulpan nr.2
7. Stoppade in typ alla mina fingrar i munnen och bet
8. Hon knackade på mormors dörr 07.30 flera gånger imorse ^^

Sedan så har hon endast sovit 20 minuter under dagen så hon somnade nu precis innan middagen. Hon har rentutsagt varit fördjävlig idag, hennes far orkade 5 minuter i förmiddags när jag lämnade över henne för att inte jag orkade med alla hyss.

Nej nu efter lite mat är det dags för lite skolarbeten. :)

Justja, jag har inte haft något minneskort i kameran så det har inte blivit några nya bilder men nu har jag ett minneskort men inga batterier haha! :)

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback