ÄNTLIGEN fredag!

Godmorgon alla mina underbara vänner!

Roxanna ligger bredvid mig och håller på att vakna :) Ska klä på henne och iväg med henne till dagis sen ska jag  fixa lite här hemma, försöka mig på samhällen lite tror jag.

Nu är det fredag som jag har längtat, i eftermiddag åker jag och Roxanna till Niclas för att stanna där till imorgon då vi åker tillbaka till Askersund och Niclas stannar iaf tills på söndag, myyyys! :D 

Igårkväll pratade jag med min underbara vän Kajsa som jag inte pratat med på år & dar känns det som! Men nu kom vi på att båda har halebop och det kostar INGENTING att prata med varandra så det lär ju bli mer! :D

Nej nu måste jag ta och skynda mig lite.. Kanske blir en uppdatering här senare eller imorgon! (:

Ta hand om er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback