Onsdag - 21 Juli

Ja idag så har vi haft en mysdag tillsammans med Sanna och lilleman.

Barnen badade i Roxannas badbalja, det var lite roligt för de badade nakna. Roxanna tittar först sig själv mellan benen sen kollar hon på lilleman och jag tror att hon konstaterade att de inte ser likadana ut för hon kollade på mig och rynkade på näsan. Sen så drack de vatten ur varsin duplobit, barn är allt för underliga ibland.

De sprang runt och slog varandra med plast golfklubbor, hoppade studsmatta vilket Roxanna verkligen älskar jag tror att lilleman tyckte om det också :).

Sen bestämde vi oss för att ta en sväng med barnen så vi gick till hembygdsgården och tog lilleputtetåget till hamnen och köpte glass. ÅH GUD vad barnen var söta mot varandra där! De satt bredvid varandra med varsin mjukglass i bägare, Roxanna hade med jordgubbspärlor på för det älskar hon så satt de och matade varandra med varandras glassar, det såg jätte gulligt ut. Sen gick vi hemåt och barnen somnade.

Sen när vi kom hem tände vi grillen och grillade korv, men de hann inte äta med oss.

Sen våran kära mupp Johan och den älskade Veronica hit och drack kaffe o pratade skit en stund medans mormor myste med Roxanna då hon åker imorgon till sin kontaktfamilj och är där 1½ vecka. Sen tyckte mamma att vi skulle åka ken sväng så jag, muppen, veronica och madde tog en sväng ut till tivedsskogarna, olshammar sen kom vi på att vi ville ut till Grönebacke en sväng.

Så jag kom hem ganska så nyligen, men tack allihopa för en EXTREMT mysig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback