Konstig dröm

Jo, idag så sov jag middag tillsammans med Roxanna, vilket jag brukar göra när jag är ledig massa mysigt är det!

Men iaf så drömde jag en JÄTTE äcklig dröm. Jag, min storebror (Marcus), min lillasyster (Caroliné), mamma, mammas pojkvän och Patrik (En kompis till Marcus) Satt i mammas pojkväns impala -63:a (?) iaf en cabroliet. Marcus körde bredvid honom satt mammas pojkvän och jämte honom satt såklart mamma, jag satt bakom Marcus, Patrik bredvid mig och Caroliné bredvid Patrik.

Vi var någonstans, jag vet inte vart men min lillasyster blev skjuten, givetvis tog vi oss till närmsta sjukhus där de hjälpte Caroliné och när vi var påväg hem igen så skjuter de på oss igen men den här gången träffas jag i armen, benet och i halsen, Patrik blev träffad i bröstet. Det sista innan jag vaknar var att jag satt och skulle knacka på Marcus axel för att han skulle se vad som hade hänt, hela min arm var bortdomnad och det kändes som om jag skulle dö. HUR LÄSKIGT SOM HELST! :o

Jag var faktiskt lite rädd när jag vaknade :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback