Godmorgon! (:

Ja godmorgon sa vi förut vid sextiden. Roxanna vaknade och var jätte sugen på mjölk och så visades det att det inte fanns någon mjölk hemma då blev hon jätte arg och jag sa bara "Mamma kan inte trolla Roxanna" "jooooooo" "Men bra! Då klär vi på oss så går vi och köper mjölk, går hem igen, så får du mjölk?" "neeeeeh" "Går det bra med vatten sålänge?" "aah" Men vatten skulle hon då INTE ha så jag gjorde en flaska saft som fungerade.

Sen gick hon och la sig i min säng och kollade på skattkammarplaneten som hon bara ÄLSKAR och somnade som igårkväll INNAN reklamen var slut eller ja hon såg en stund på filmen idag.

Om några timmar kommer Sanna och lilleman hit en sväng, senare på eftermiddagen blir det iväg och äta glass med Veronica i hamnen I think :)

Imorgon ska jag eventuellt ut och gå med underbara Kajsa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback