Ett tag sedan


Roxanna <3

Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag men vi har haft  Matias (Roxannas pappa) på besök i hela 10 dagar. Detta var med både mot och medgångar. Fast vi tillbringade bara 9½ dag tillsammans med Roxanna för vi tog lite föräldratid och umgicks med mina vänner lite grann utan Roxanna.

Under denna tid så var vi även hos allergiläkaren och vi fick ta lite blodprover på Roxanna för att se vad hon är allergisk emot, de testade pollen, katt, vete, ägg, soja och mjölk så vi får svar nästa vecka någon gång.

Vi vägde henne även när vi var hos läkaren;
Vikt; 8120 gram
Längd: 71 cm

Och sedan i måndags har Roxanna varit extremt förkyld, spytt så hon kan bada i det osv. Detta innebär att jag var tvungen att vara vaken på natten med henne men som tur är finns ju mormor som har hjälpt till litegranna.

Idag så mår hon lite bättre, hon spyr fortfarande men inte lika mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback