Allting...

Till en början vill jag be om ursäkt för att jag inte har hunnit blogga men livet som småbarnsförälder gör att man inte har tid för allting speciellt inte när det är allergiväder och magsjuka.

Som jag nämnde ovan så har Roxanna fått allergiska reaktioner mot pollen, vilket jag tycker är väldigt tråkigt då vi vistas väldigt mycket utomhus. Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder!

Sedan så har Roxanna legat i magsjuka en vecka nu och den är äntligen över, jippppie.

Angående besöket utav Roxannas far så kommer det alldels strax upp ett inlägg om det.

Det är ganska höga statisksiffror på min blogg och därmed har många frågat efter mina inlägg men nu är jag ifarten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback